Podstawowa zasada:

Spożywaj kilka gram dziennie zielonego Super Food rano, w dowolnym napoju, koktajlu mlecznym lub owocowym.

Rada 1: zacznij od koktajli warzywnych w pierwszej fazie
- są łatwiejsze do strawienia niż koktajle owocowe

  • podczas pierwszych miesięcy pij 1 do 2 koktajli tygodniowo, ilość zwiększaj stopniowo
  • zacznij od prostych koktajli na bazie 2-3 produktów
  • stosuj osobno warzywa i owoce
  • na początku nie dodawaj zbyt wiele nabiału, orzechów, nasion, pestek, tłuszczów itp.
  • jedz koktajle łyżką zamiast je pić
  • traktuj koktajl jako cały posiłek

Rada 2: miej zdrowe przekąski pod ręką

  • stwórz własne mieszanki orzechów, jagód i nasion do pracy lub podróży
  • umieść miseczkę różnych orzechów i jagód obok koszyka z owocami jako dodatkową przekąskę
  • sięgaj po nieprzetworzone słodycze (np. batony z suszonych owoców)
  • jedz surowe warzywa

Rada 3: Przygotuj gotowe mieszanki z super food

  • zmieszaj kilka superfoods ze sobą - dobierz proporcje wg. własnych preferencji!
  • łatwe do przygotowania w krótkim czasie: około 20 min na przygotowanie, raz na 1 do 3 miesięcy
  • łatwe do przechowywania w shakerze
  • wzbogacają smak i wartość odżywczą potraw
  • do słodkich jak i wytrawnych potraw

Rada 4: wprowadź Super Food do codziennego pożywienia

Zastępując inne składniki lub jako dodatek - bądź twórczy, zobacz jak bardzo się to opłaci w przyszłości!

kilka przykładów:

  • guacamole z zielonym Super Food
  • pesto z pomidorów, bazyli, pietruszki lub oliwek z zielonym Super Food
  • pasta kanapkowa na bazie dyni, marchewek, groszku, szparagów, cebuli, pasternaka, korzenia pietruszki, rzodkiewki japońskiej, brokuła i karczocha z zielonymi ziołami i zielonym Super Food
  • sałatka ziemniaczana ze świeżymi ziołami, nasionami i pestkami
  • pasta na bazie ciecierzycy lub rzodkiewki z nasionami i pestkami

zielony Super Food (młody jęczmień, pszenica, GreenMix, białko konopne) świetnie smakuje z:

  • mieszankami kiełków i sałat
  • zielonymi, białymi i innymi zupami
  • zielonymi koktajlami

Walory smakowe można uporządkować w następujący sposób (od najsmaczniejszych): proszek z konopi siewnych - proszek z trawy jęczmiennej - proszek z trawy pszennej - mieszanka zielona - sproszkowana spirulina - sproszkowana chlorella

Więcej przepisów znajdziecie w zakładce PRZEPISY

Rada 5: pij napoje Z Super Food

  • wybieraj soki ze świeżych owoców lub warzyw zamiast napojów
  • przykłady: sok z granata, jagód, jabłek, truskawek
  • czyste lub rozcieńczone wodą lub jako baza koktajli mlecznych lub owocowych

Rada 6: korzystaj z sezonowych warzyw i owoców